Tap av medlemsfordeler

Både nye og gamle medlemmer i Yrkestrafikkforbundet risikerer å miste medlemsfordelene sine gjennom Gjensidige og DNB.


query_builder Publisert: 15 August, 2018
edit Forfatter: Tormund Hansen Skinnarmo

Dette gjelder dem som enda ikke har endret samtykker slik at vi kan gi opplysninger til våre samarbeidspartnere Gjensidige og DNB om at de er medlem hos oss. Da kan de ikke lenger tilby deg medlemspriser og fordeler selv om du allerede er kunde hos dem.

Alle medlemmer har mottatt en personlig direktelenke der de kan fylle ut samtykkeerklæringen.

Har du ikke mottatt noen direktelenke? Sjekk at vi har riktige kontaktopplysninger om deg her på "min side" Der kan du også logge inn for å fylle ut eller endre dine samtykker.

Bakgrunn
Det innføres i disse dager nytt lovverk for personopplysninger. Yrkestrafikkforbundet må derfor innhente fornyede samtykker fra alle våre medlemmer, for å kunne gi tilbud om medlemsfordeler hos Gjensidige og DNB. Vi sender regelmessig over informasjon til disse om hvem som fortsatt er medlem hos oss. Derfor risikerer selv eksisterende kunder hos våre samarbeidspartnere å miste medlemsprisene dersom de ikke endrer på samtykkene sine.